اخه چقدر گناه چقدر توبه
اما چون میگن هر چه بد کردی بازم توبه کن برای همین اومدم
چون خودت گفت من بسیار امرزنده مهربانم
خدایا با مادرم بد رفتار کردم با برادرم با اطرافیانم
دوباره غیبت خانوادمو کردم
خدایا ازت خاهش میکنم کمکم کن دیگه ظالم نباشم
خدایا دعای منو مستجاب کن و از گناهانم در گذر
اعترافات و نامه های من به خدایم...ما را در سایت اعترافات و نامه های من به خدایم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115